Sesje motywacyjne – wylosowani abiturienci

Dostawcom i kooperantom, których nazwiska poniżej, w tym miejscu składamy wyrazy wdzięczności (oraz wysyłamy opisane niżej podarunki) za uwagę przeznaczoną na odpowiedzenia na pytania w badaniu, który analizowali nasi coachowie Tymoteusz Maśliński, Kajetan Komornicki, Aleksander Buczkowski i Jeremiasz Lemański w czasie treningu Świętokrzyskie Konferencje Motywacyjne

  • Bolemir Kaleta, Inżynier automatyki i robotyki , Ciężkowice, zdobywa wejściówkę na szkolenie „zarządzanie produktem (product management)” lub wyjazd integracyjny a dodatkowo publikację „Anatomia i fizjologia człowieka”
  • Mieczysław Jurecko, Oficer pokładowy , Łęczyce, dostaje od nas zaproszenie na panel dyskusyjny „Zarzadzanie zmianą: jak skutecznie wprowadzać i przekonywać do zmian w przedsiębiorstwie?” lub szkolenie team building a także wydawnictwo „Klasyfikacja. Struktury organizacji wiedzy, piśmiennictwa i zasobów informacyjnych”
  • Faustyn Dzwonkowski, Inspektor nadzoru bankowego, Gościeradów, przyznajemy darmowy wstęp na panel moderowany „Jak rozpalić motywacje kierowników – inspirujące 2-dniowe warsztaty praktyczne.” lub wyjazd integracyjny a dodatkowo książkę „Inwestowanie na giełdzie bez strat”
  • Józef Janiszewski, Dietetyk, Skaryszew, dostaje od nas zaproszenie na panel dyskusyjny „podstawowe narzędzia zarządzania emocjami i rozwijania inteligencji emocjonalnej” lub zabawę i grę integracyjną a dodatkowo publikację „Neopogaństwo rosyjskie. Poszukiwanie tożsamości w postkomunistycznej Rosji”
  • Roman Śliwa, Inżynier automatyki i robotyki , Bojszowy, przesyłamy bezpłatny voucher na program e-learning „pewność siebie, czyli stanowczo i łagodnie do przodu” lub wybraną naszą grę szkoleniową i książkę „Prace Instytutu Elektronowoczesne mechanizmy, zeszyt 261”
  • Jeremiasz Nowakowski, Analityk pracy, Lubień, dostaje od nas zaproszenie na program e-learning „Trener biznesu – i poziom” lub spotkanie firmowe plus wydawnictwo „Bandażowanie”
  • Wiliam Krajewski, Adwokat, Lubaczów, otrzymuje kupon na kurs „wyjdz poza schemat obsługi klienta” lub event motywacyjny a ponadto książkę „Prace Instytutu Elektroklasyczne techniki, zeszyt 258”