Dla zainteresowanych – wykładowcy i instruktorzy – grupa pedagogika


ĆWICZENIE NR 1: przygotować moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:

  • Kwiaty na poddaszu; Jeffrey Bloom
  • Przyjęcie na dziesięć osób plus trzy; Jerzy Gruza, Mała Moskwa; Waldemar Krzystek
  • Nadzy; Mike Leigh
  • Las Vegas Parano; Terry Gilliam, Czego uczą się dziewczyny; Lee Rose
  • Pornografia; Jan Jakub Kolski
  • Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Nagi instynkt; Paul Verhoeven
  • Północ – północny zachód; Alfred Hitchcock, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
  • Klub Baby-Sitter; Melanie Mayron
  • Mission: Impossible 2; John Woo, Nawiedzony dwór; Rob Minkoff
  • Księżyc śmierci ; John Bradshaw
  • Showtime; Tom Dey

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na bazie tekstu do jednego z poniższych przebojów:

  • Pink Floyd, Wish You Were Here, Sweet Noise, Respect
  • Offspring, Smash, AC/DC, Highway To Hell, Pulp, Different Class
  • Melvins, The, Ozma, Alice In Chains, Dirt, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Voo Voo, Wizyta III

    PROBLEM NR 3: – Umiejętność prostego artykułowania profesjonalnych danych. Stworzyć komunikatywną dla statystycznego polaka instrukcję użytkowania jednej zponiższych medykamentów:

  • 161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu
  • 129.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – analogi hormonu uwalniającego gonadotropinę
  • 152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne