ĆWICZENIE NR 1: przygotować moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Kwiaty na poddaszu; Jeffrey Bloom
Przyjęcie na dziesięć osób plus trzy; Jerzy Gruza, Mała Moskwa; Waldemar Krzystek
Nadzy; Mike Leigh
Las Vegas Parano; Terry Gilliam, Czego uczą się dziewczyny; Lee Rose
Pornografia; Jan Jakub Kolski
Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Nagi instynkt; Paul Verhoeven
Północ – północny zachód; Alfred Hitchcock, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Klub Baby-Sitter; Melanie Mayron
Mission: Impossible 2; John Woo, Nawiedzony dwór; Rob Minkoff
Księżyc śmierci ; John Bradshaw
Showtime; Tom Dey
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na bazie tekstu do jednego z poniższych przebojów:
Pink Floyd, Wish You Were Here, Sweet Noise, Respect
Offspring, Smash, AC/DC, Highway To Hell, Pulp, Different Class
Melvins, The, Ozma, Alice In Chains, Dirt, Sting, …Nothing Like The Sun
Voo Voo, Wizyta III
PROBLEM NR 3: – Umiejętność prostego artykułowania profesjonalnych danych. Stworzyć komunikatywną dla statystycznego polaka instrukcję użytkowania jednej zponiższych medykamentów:
161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu
129.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – analogi hormonu uwalniającego gonadotropinę
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne