Spotkania team building – wylosowani klienci

Dostawcom i kooperantom, których nazwiska poniżej, bardzo dziękujemy (a ponadto wysyłamy wymienione poniżej prezenty) za włożony wysiłek na wyrażenie swojego zdania w formularzu ankietowym, który przeprowadzali nasi instruktorzy Leszek Żądło, August Chmielowski, Dymitr Banka i Cecylian Szmejter w badaniu online Kieleckie Malarskie Konferencje Biznesowe

  • Józef Surma, Syndyk, Frysztak, zdobywa wejściówkę na wykład „skuteczne prowadzenie projektów z uwzględnieniem analizy ryzyka” lub szkolenie team building a ponadto książkę „Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek f, fi, w, wi, ł, ch, h”
  • Cezar Leś, Prokurator, Jarczów, zapraszamy gratisowo na kurs „budowanie relacji w zespole. konstruktywna komunikacja i kooperacja zespołowa” lub szkolenie integracyjne oraz książkę „Choroby krwi”
  • Tobiasz Bendkowski, Adwokat, Malanów, przyznajemy rabat na program e-learning „ Przywództwo – budowanie i motywowanie zespołu” lub event motywacyjny a dodatkowo publikację „finanse”
  • Lechosław Jaśniak, Montażysta dźwięku, Horodło, dostaje od nas zaproszenie na trening „Jak nie dać się zmanipulować klientowi?” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie i wydawnictwo „Świat gestów i symboli w komunikacji dziecięcej”
  • Sebastian Krasiński, Matematyk, Trzebielino, przyznajemy rabat na program e-learning „Efektywne zarządzanie zmianą w organizacji – inspirujące warsztaty praktyczne.” lub szkolenie team building oraz publikację „Tablice czasowników niemieckich”
  • Karol Dyrgała, Tokarz w drewnie, Andrychów, przesyłamy bezpłatny voucher na warsztat zamknięty „Motywowanie – kluczowe aspekty procesu ” lub zabawę i grę integracyjną plus publikację „Zapytanie o cenę Licytacja elektroniczna – procedura krok po kroku”
  • Julian Maćkowiak, Muzykolog , Koziegłowy, przesyłamy bezpłatny voucher na moduł coachingowy „Sztuka negocjacji – optymalizowanie kompetencji nowozatrudnionych osób obsługi klienta i obsługi klienta” lub wyjazd team building plus wydawnictwo „Społeczna odpowiedzialność małego przedsiębiorstwa. Identyfikacja-ocena-kierunki doskonalenia”